Reportaža: Družbeno odgovoren zajtrk, 13.3.2025

Reportaža: Družbeno odgovoren zajtrk, 13.3.2025

V četrtek, 13. 3. 2025, je v Kavarni Sputnik potekal prvi letošnji Družbeno odgovoren zajtrk Mreže za družbeno odgovornost Slovenije.

Tema tokratnega zajtrka je bila družbeno odgovorno komuniciranje, dogodka pa se je kot strokovna gostja Mreže udeležila tudi Alenka Jakomin iz agencije Pristop.

Dogodek smo začeli z vprašanjem, kaj vse sploh zajema pojem družbeno odgovorno komuniciranje in kako se razlikuje od klasične marketinške kampanije. Poudarili smo pomen tega, da podjetja dejavnosti in politike, ki jih komunicirajo navzven, tudi zares izvajajo in živijo. Obenem pa ne smemo pozabiti, da uspešno družbeno odgovorno komuniciranje ni omejeno le na zunanje deležnike, temveč mora zajemati tudi notranje deležnike, kot so zaposleni v podjetju.

Pogovarjali smo se tudi o primerih tako dobrih, kot tudi slabih praks na tem področju, dogodek pa smo zaključili še z neformalnim druženjem.