2. družbeno odgovorni zajtrk: Transparentnost nabavne verige in etično oglaševanje

2. družbeno odgovorni zajtrk: Transparentnost nabavne verige in etično oglaševanje

Mreža za družbeno odgovornost Slovenije najavlja drugega v vrsti družbeno odgovornih zajtrkov, namenjenih podjetjem, ki jih zanima strateško upravljanje s področjem družbene odgovornosti podjetij.

Na drugem družbeno odgovornem zajtrku bomo spregovorili o temi, ki je na področju družbene odgovornosti vedno bolj v ospredju. Ali podjetja spremljajo celotno nabavno verigo in tveganja, ki lahko nastanejo, če se tega področja ne upravlja transparentno? Kako se podjetja odzivajo na pritiske potrošnikov, in kako so ti osveščeni o posameznih produktih, ki jih vsakodnevno kupujejo? Kako etično komunicirati o nabavni verigi in kako etično oglaševati?

Z nami bodo:

  • Mojca MARKIZETI, ISKRAEMECO, d.d.
  • Miro MIHEC, Etika d.o.o.
  • Darja TERŽAN, Mlekarna Celeia, d.o.o.
  • Ana Laura REDNAK, Plastika Skaza d.o.o.

Dogodek bo moderiral Aleš Kranjc Kušlan (direktor, Ekvilib Inštitut).

KDAJ? 30. marec 2016, 8.00-9.30

KJE? Svetovna kavarna SPUTNIK (Tržaška c. 128, Ljubljana)

Udeležba je za člane Mreže za družbeno odgovornost Slovenije brezplačna, kotizacija za ostale udeležence pa znaša 30,00 EUR (+DDV). Popust za imetnike certifikata Družini prijazno podjetje: 50%

Prijave sprejemamo preko spletnega obrazca.

Udeležba je omejena na 30 udeležencev.