DRUŽBENO ODGOVORNO KOMUNICIRANJE PODJETIJ

DRUŽBENO ODGOVORNO KOMUNICIRANJE PODJETIJ

(Družbeno odgovoren zajtrk)

Mreža za družbeno odgovornost in AVANTA LARGO, Zavod za družbeno komuniciranje vabita na predavanje ter razpravo o družbeni odgovornosti v komuniciranju oz. o družbeni odgovornosti v odnosih z javnostmi.
Ob toplem čaju, kavi in rogljičkih bomo prisluhnili predavanju s strani Avante Largo, zavodu za družbeno komuniciranje o odgovornem komuniciranju, nakar bomo odprli širšo razpravo o tej tematiki. 

Družbena odgovornost podjetij je področje, ki je v marsikateremu podjetju organizirano v službi za odnose z javnostmi, kar ni presenečenje saj so družbeno odgovorne aktivnosti največkrat tiste aktivnosti, usmerjene v družbo, zaposlene ali okolje, ki se jih lahko na zanimiv način komunicira z javnostjo in na takšen način tudi krepi ugled in prepoznavnost podjetja. Izziv službe za odnose z javnostmi v tem primeru je le omejenost aktivnosti oz. vpliva, ki ga ima ta služba na korporativno upravljanje podjetja. Saj je družbena odgovornost po standardu ISO 26000 v prvi vrsti strateško orodje korporativnega upravljanja/vodenja podjetja. V tem oziru lahko pride do morebitnih razkorakov med dejanskim upravljanjem podjetja, ki je lahko v svojem bistvu poslovanja družbeno neodgovorno in neetično ter na drugi strani komunikacijskimi aktivnostmi, ki poskušajo kljub vsemu podjetje predstaviti v kar se da dobri luči.

Na družbeno odgovornem zajtrku bomo razpravljali o tej dilemi kot tudi o sami družbeni odgovornosti kar se tiče komuniciranja. Kako postaviti etiko in trajnostni razvoj pred profitom; kako komunicirati ali opravljati marketinške dejavnosti na način, ki kar se le da sledijo etičnim in družbeno odgovornim načelom.

O neetičnosti v marketingu je Ekvilib Inštitut podal svoje mnenje tudi v primeru sporočila za javnost s strani predsednika vlade, glede oglaševanja podjetij v medijih, ki širijo sovražne vsebine.

Več o odzivu: http://www.ekvilib.org/odziv-ekvilib-instituta-na-sporocilo-za-javnost-s-strani-predsednika-vlade-glede-oglasevanja-podjetij-v-medijih-ki-sirijo-sovrazne-vsebine/

—————————————————————————————————————-

Kdaj? 14. marec (9:00 – 11:00)

Kje? Ljubljana (Poligon – Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana)

Kotizacija? 20 EUR + DDV (dogodek je brezplačen za člane Mreže za družbeno odgovornost Slovenije)

Prijava? lucija@ekvilib.org


POTEK DOGODKA:

9:00 – 10:00 – Predavanje s strani Avanta Largo, zavoda za družbeno komuniciranje

Vsebina izobraževanja:

  • narava družbeno odgovornega komuniciranja 
  • razlike med klasičnim in družbeno odgovornim komuniciranjem 
  • pristopi k družbeno odgovornim kampanjam 
  • predstavitev dobrih praks

10:00 – 11:00 – Posvet z:

  • Maja Hawlina (Avanta Largo)
  • Tina Cipot (predsednica PRSS in vodja službe za korporativno komuniciranje pri Lidl d.o.o. k.d.)
  • Domen Savič (Zavod Državljan D)


Vabljena podjetja in druge organizacije, ki želite komunicirati družbeno odgovorno oz. trajnostne aktivnosti predstaviti na družbeno odgovoren način.